David Guetta Sia - Flames (Official Video)



BUY/LISTEN THE NEW DAVID GUETTA ALBUM NOW :



Tags:
2018 Chandelier Guetta She Wolf Titanium clip danny trejo david guetta edm electro flames music video sia


A Lesson Everyday.
where is jacky chan exactly ? the director?
Adem Kaya
Perfect
Ajiz 1996
Sia
Alain Bruno
Sia's voice is power 😃💪
Altuwa Kaz Post
Jeki Shan епт
Ana Mendez
Me encanta esa canción
Ana Paula Juliano
Estou viciada nessa música essa mulher canta demais 😍👏👏🇧🇷💚💛👌
Ana julia De Oliveira Ramos
Omg guetta e sia perfeição mais alguém do Brasil????
Arnaud Brz
Titanium... She Wolf... Bang My Head... and now Flames, \nDavid Guetta & Sia is the best duo ever and they make incredible songs, you are the best \u003c3
Ashish Kumar Singh
*David Guetta and Sia is luv💛💛💛*\n*Who z here before millions....???*\n👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Axel
Sia and David guetta. The best duo ! 😎
Benoit Fage
Le💯 sa
Bolomey Diregor
Sia, exceptionnelle.
Carlos Lima
The music is awsome...the video, well, I wasn´t expecting this lol
Christian Martini
i like it!
Community Type
*DAMN!*\nGoosebumps everywhere! \nSias voice is incredible! ❤️🔥
Daciana's World
First listen:It's good.\nNow: Don't stop singing!\n(It is my favourite song)
Daiane Caparoz
Música top demais!!!
Daniel Castro
jovem pan me trouxe aqui
Daniel Lúcio
Someone saw the line in 0:16
DunyaNur Akturkoglu
Who love dis in 2019??
Eduard Denis
*Black Widow Japanese/Chinese edition*
Elenay Elenay c est tout
Je parle français mais j adore cette chanson
Elizabeth Oliveira
Preferia ver a Sia!
Ezequiel Anjos
Dezembro 2018 ou Janeiro 2019???
Fabio Locilento
It reminds me when I was 10 years old and watched movies like these in the cinema.
Federico Macagno
Sia + David Guetta = MAGIC!
Ferreteria Lican
Alguien eschando esta rola sin saber lo que dice las letras... dejenme decir q soy uno de ellos 😆
Filip Danek
The best of 2019 someone??
Fiqri Sahrel
Omg sia's voice just make me got goosebumps everywhere , and the fighting action in this video is so good
Frann Brosegh
Só consigo lembrar de Tela Class.😂 Obrigada MTV Brasil - bons tempos😍\n\nA mulher canta demais, amoooo
Gerard Herrera
One foot in front of the other, babe\nOne breath leads to another, yeah\nJust keep moving, ooh\n\nLook within for the strength today\nListen now for the voice to say\nJust keep moving, ooh\n\nGo, go, go\nFigure it out\nFigure it out\nBut don't stop moving\n\nGo, go, go\nFigure it out\nFigure it out\nYou can do this\n\nSo, my love, keep on running\nYou gotta get through today, yeah yeah\nThere, my love, keep on running\nGotta keep those tears at bay, oh\nOh, my love, don't stop burning\nGotta send them up in flames\nIn flames\n\nDon't stop, tomorrow's another day\nDon't stop, tomorrow you'll feel no pain\nJust keep moving, ooh\n\nDon't stop, the past'll trip you up\nYou know right now's gotta be enough\nJust keep moving, ooh\n\nGo, go, go\nFigure it out\nFigure it out\nBut don't stop moving\n\nGo, go, go\nFigure it out\nFigure it out\nYou can do this\n\nSo, my love, keep on running\nYou gotta get through today, yeah yeah\nThere, my love, keep on running\nGotta keep those tears at bay, oh\nOh, my love, don't stop burning\nGotta send them up in flames\nIn flames\n\nIn flames\nIn flames\n\nGo, go, go\nFigure it out\nFigure it out\nBut don't stop moving\n\nGo, go, go\nFigure it out\nFigure it out\nYou can do this\n\nSo, my love, keep on running\nYou gotta get through today, yeah yeah\nThere, my love, keep on running\nGotta keep those tears at bay, oh\nOh, my love, don't stop burning\nGotta send them up in flames\nIn flames
Gesana Silva
Love
Gislaine Silva
Essa música é, muito linda 😍😍😍😍
Giulia Bello
I love her beatiful voice
Grand ElBrunix
Kil Bill?
Hiram Rodriguez
A clear example of how well dance music can be done today, Mr. Guetta vindicates EDM and in what way with this great theme ... I hope many more continue to make good music and forget the topics of reggaeton and other shitty music of today.
How To Make Sushi
davidguetta and Sia must always be together
Ian McCulloch
beautiful song and i love the old school kung fu video!! makes me feel like a superhero! anymore good stuff for my playlist? I also recommend sky parox - Time And Space, and Eauxby - 93
Isaac Cima
Impresionante!
Jean Oliveira
Brasil?
JeanPiere #S
La mejor! ❤️🔥
Kasandra Gimena
2019...someone???
Krut 212
This is the most beautiful and heartbreaking song.
Lanzoone30
Dany Trejo siempre lo contratan para que muera jajajaja!, pero que bueno verlo aqui.
Laryssa Santos
2019 ❤❤
Le Japon en Noir et Blanc©️
Sia and Guetta the perfect match!
Lieke7
2:21 Everything changed when the fire nation attacked....
Luêidia Xavier
Toda perfeitas mas SIA é de arrasar!👏👏👏👏
Maciane Mota
Música linda da porra, a Sia é fera!
Marius Gusila
Love voice Sia and video best 🔥❤️👍
Mati Szkieleton Yt
2018 ???\n👇\n\n\n\n\n\n👇 👍
Melis Derveni
Ok I have a challenge for you. In the video, how did grandpa find the mosquito with his eyes closed, but didn't feel the presence of the other ninja?\n\n\n\n*GO GO GO, FIGURE IT OUT, YOU CAN DO THIIIS!*
Mertcan Güler
0:17 deki ipi sadece bir türk fark edebilirdi .
Paisal Rivaldi
Telesindo indomaret wkwk
Prathmesh Tiwari
Like - Sia, Diplo\nComment - Sia, David guetta
RFM - Royalty Free Music
*Totally enjoyed this song, David Guetta definitely knows what he's doing.*
Rahita Erkinova
Классная песня!!! Sia
RangerHMMWV
Japan martial arts and garden-houses very nice.\nAnd the music good.
Rivo Haavandi
That is not david guetta
Ruan Pereira
Oh my God, David Guetta & Sia and together have always been great, they have never disappointed me, you guys are incredible ... 😍\n\nI spent all my childhood listening to David Guetta, each song was better than the other, and for me, in my opinion, they remain incredible. 👏❤️😍🎧
S G
99% of people wont read this but \n\n\n\nHave a fantastic day 1 %
S J
que video mas horrendo!!no pega con lo buen tema que es.
Sahin Dönmez
I Love sia ♥️♥️😍😍
Sanna N
This is my faworite song❤❤❤❤
Serdar Agdas
Shogun. Sayanora.chekie chan. David caraday. Chuck norris. Serdar ağdaş.........
Suleyman Kakabayev
Love from turkmenistan
Sumukh
Should've just released a lyrics video 🤣
Swayam jain
Hit like for Sia..☺☺☺☺
Szymon Biernacki
Super song
Tamang Sansar
Sia's voice is magical 😍😍
Tanu N Prabhu
Who likes David Guetta and Sia \nLike = David Guetta\nComment = Sia..
Tengku Syed
S - she\nI - Is\nA - amazing
Terebowka PRO
0:15) уже расколотое)
The MZ's Thing
No one can match.......\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\nSia's Voice ❤️❤️
The Specialist
Umm weird video but the song is not bad🤔 Sia voice is good☺️ Retro Kungfu video😌
Uğurkan Güngören
ENES ACARDAN GELENLER +1
Valentina d'Onofrio
Is beautiful💞💞💞💞💞💞💞💖💖💖💖💞💞💞💞💞💞💞💞
Velican Koçak
Türkler burdamı
Vivi Bim
*Cadê Brasil aqui em 2019 ?❤❤❤*
William Bilodeau
The action in the fight is just so AMAZING!!!
Windgale Lyrics
Here's the lyric :\n[Intro: Sia]\nOh, oh\n\n[Verse 1: Sia]\nOne foot in front of the other babe\nOne breath leads to another yeah\nJust keep moving, oh\nLook within for the strength today\nListen out for the voice to say\nJust keep moving, oh\n\n[Pre-Chorus: Sia]\nGo, go, go\nFigure it out, figure it out, but don't stop moving\nGo, go, go\nFigure it out, figure it out, you can do this\n\n[Chorus: Sia]\nSo my love, keep on running\nYou gotta get through today\nThere my love, keep on running\nGotta keep those tears at bay\nOh, my love, don't stop burning\nGonna send them up in flames\nIn flames\n\n[Verse 2: Sia]\nDon't stop, tomorrow's another day\nDon't stop, tomorrow you'll feel no pain\nJust keep moving\nDon't stop the past'll trip you up\nYou know, right now's gotta be enough\nJust keep moving\n\n[Pre-Chorus: Sia]\nGo, go, go\nFigure it out, figure it out, but don't stop moving\nGo, go, go\nFigure it out, figure it out, you can do this\n\n[Chorus: Sia]\nSo my love, keep on running\nYou gotta get through today\nThere my love, keep on running\nGotta keep those tears at bay\nOh, my love, don't stop burning\nGonna send them up in flames\nIn flames\n\n[Bridge: Sia]\nIn flames\nIn flames\nGo, go, go\nFigure it out, figure it out, but don't stop moving\nGo, go, go\nFigure it out, figure it out, you can do this\n\n[Chorus: Sia]\nSo my love, keep on running\nYou gotta get through today\nThen my love, keep on running\nGotta keep those tears at bay\nOh, my love, don't stop burning\nGonna send them up in flames\nIn flames
XHULJAN DOCI
i love this song wake up every morgning listening making my day !!!
Zachary Béland
Sia=💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
byJannik
First listen: Hm it's okay.\nNow: *So my love keep on ruuuuunnniiing*
daria daioszka
2019 someone ❤️\n👇
dirty girl
Lovely song .\nI see David has been on the steds
hayssam tabech
Le génie musical à la française dans toute sa splendeur!
karen_s1
Girl power :)
khushi hans
I may have listened this song at least a thousand times...I love this song,!!!
lukabunika
Don t know who this Natalia is but i came here for the song...
matteo croci
2018 ,2019
pelao hidalgo
Chiquita de estatura pero gran voz y simpatia.
sergiola310
This voice is just a gift from god . SIA u rock ! Period .
smash303
I dont call Danny trejo , Danny Trejo i call him MACHETE 😎
tuto stella
j'adore cette musique mais sa fais mal au coeur cans il on tué le metre 😭😭des trois filles
wasir malik
Sia is amazing
Геля Викандер
Супер песня! 👍🏻
Ольга Никитана
Крутой клип
про арсен
Ну что сказать... Круто с Большой Буквы!!! Hello from Ukraine 😉